تبليغات در اينستاگرام به 5 شيوه موثر

۱۹ بازديد

تبليغات در اينستاگرام به ۵ شيوه موثر

چنان‌چه به دنبال روش هاي تبليغات در اينستاگرام هستيد در اين نوشتار همراه ما باشيد.

اينستاگرام چيست؟

اينستاگرام يك شبكه اجتماعي گسترده است كه محبوبيت و طرفداران خاصي بين مخاطبانش ايجاد كرده است و هم اكنون كاربران آن در حال افزايش است. اينستاگرام در حال حاضر پذيراي بيش از دو ميليون ايراني در خود است كه اين تعداد نيز با سرعت در حال افزايش مي باشد. شايد اگر اينستاگرام نيز همانند پيامرسان واتس اَپ با گوگل قرداد رسمي براي “نرم افزار ضروري بودن” داشت و در تمامي نسخه هاي اندرويد گوگل به صورت پيش فرض نصب مي شد ، تقريبا كاربران آن ۲ برابر الان مي بود .

چگونه فالوور بالايي داشته باشيم؟

حتما شما هم بعد از كمي گشت و گذار در اينستاگرام و ديدن فالوور و لايك هاي ديگران به فكر اين افتاده ايد كه ما چرا فالوور و لايك بالا نداشته باشيم . قصه از اين قرار است كه داشتن فالوور و لايك در اينستاگرام به محبوبيت شما بستگي دارد مثلا زماني كه پيج يك بازيگريا خواننده معروف را مشاهده مي كنيد قطعا با ديدن فالوور هاي آن پي به محبوبيت آن بازيگريا خواننده در اينستاگرام خواهيد برد. بالا بردن فالوور پيج اينستاگرام و افزايش فالوور واقعي و علاقه مندي اعضاي پيج اينستاگرام با تبليغات انبوه هم پديدار مي شود. افزايش لايك پيج اين روزها موضوع داغ كلاه برداري برخي شركتهاي تبليغات اينترنتي شده است. اگر بهترين سايت تبليغات اينستاگرام هم با در اختيار گذاشتن شروع يك تبليغات رايگان در اينستاگرام و ادامه با تعرفه هاي مختلف اقدام به فريب كاربر نمايد ، در حقيقت خريد لايك در اينستاگرام كاري بي ارزش مي باشد. دليل آنكه برنامه براي افزايش فالوور اينستاگرام آن هم به صورت علاقه مند و مفيد به واقع عملا غير ممكن مي باشد و تلگرام جلوي اين موضوع را گرفته است. پنل ارسال تلگرام و تعيين تعرفه افزايش فالوور اينستاگرام با شروع افزايش رايگان فالوور در اينستاگرام يا پيج فروشي اينستاگرام نهايتا ختم به كاربر يا همان فاوور اينستاگرام علاقه مند و واسطه رشد و توسعه يك كسب و كار نمي شود.

اينستاگرام در حال حاضر آخرين معدن طلايي است كه به عنوان پلت فورمي براي تبليغات از آن استفاده مي‌شود.

اين پلت فورم براي انواع شركت‌ها به خوبي كار مي‌كند؛ چه در زمينه كيف و كفش باشند يا تناسب اندام.اينستاگرام برگ برنده بيشتر برند‌ها بوده است. حال سوال اينجاست كه شما چگونه مي‌توانيد افراد تاثيرگذار اينستاگرام، كه آنها را اينستاگرامر مي‌نامند، پيدا كنيد؟

سوال مهم تر اين است كه وقتي آنها را پيدا كرديد، چطور مي‌خواهيد از آنها بخواهيد كه برايتان تبليغات كنند؟ بيشتر شركت‌ها و برندها اين كار را به آژانس‌هاي تبليغاتي‌اي واگذار مي‌كنند كه دپارتمان مخصوصي براي كار با اينستاگرامرها دارند. اما اگر خودتان بخواهيد در اينستگرام تبليغ كنيد بايد چه نكاتي را رعايت كنيد؟
با تبليغات در اينستاگرام شما مشترياني ثابت را خواهيد يافت كه همواره با شما هستند و از آخرين اخبار شما مطلع اند ولي با تبليغات براي ساير شبكه ها و حتي سايت، شما چيزي بجز يك بازديد را بدست نخواهيد آورد و براي جذب مشتري در آينده دوباره نيازمند تبليغات مي باشيد

اگر تبليغات شما در اينستگرام با كيفيت مناسب باشد حتما محصول شما جذب مخاطب شده و به فروش مي رسد.۵ راه موثر وجود دارد كه ميتوانيم از اين راه تبليغ كرده و محصول خود را به فروش برسانيم.

ساخت محتواي قابل خريد براي تبليغات در اينستاگرام

براي تعامل موفقيت آميز در اينستاگرام، نيازمند فعاليت هستيد.
محتواهاي ارزشمند، مرتبط (با كسب‌وكار و مخاطب)، راهي است براي جذب و حفظ مخاطب. نهايتاً منشأ رفتارهايي در مشتريان مي‌شود كه به سود و درآمد منتهي مي‌گردد.و همين طور امكان لينك كردن محصول به عكس يكي از مناسب ترين و راحت ترين شيوه هاي فروش است. در صورتي كه بتوانيد اعتماد مخاطبان‌تان را جلب كنيد، آن‌ها تمايل بيشتري خواهند داشت تا با شما كار كنند يا از محصولات و خدمات‌تان استفاده نمايند.محتوايي مناسب به شما كمك مي كند تا ابهامات مخاطبان خود را برطرف ساخته،و گام به گام آنها را به خريد تشويق كنيد و در نهايت مشتريان وفاداري را براي خود ايجاد كنيد.
اما چرا در حوزه بازاريابي، محتوا تا اين اندازه اهميت دارند؟ موارد زير پاسخ‌هايي است كه مي‌توان به اين پرسش داد:
عكس‌ها ارتباط احساسي ايجاد مي‌كنند كه معمولاً ايجاد آن از متن ساخته نيست.
با استفاده از تصاوير مي‌توانيد شركت و برندتان را با راحتي بيشتري به مخاطبان مرتبط كنيد.
تصاوير سرگرم كننده اند.
از طريق تصاوير با مخاطبان بيشتري مي‌توانيد ارتباط برقرار كنيد.

استفاده از تبليغات در اينستاگرام به عنوان اهرم
يكي از بهترين امكانات اينستاگرام امكان لينك شدن به فيسبوك است كه به موجب آن مي توانيد محتواي توليد شده را در همه شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد. اگر تمركز شما در اينستاگرام بر روي تصاوير محصولات است ، مي توانيد براي قرار گرفتن در معرض ديد، پُست ها را در وب سايت خود نيز تعبيه كنيد. به علاوه، مي توانيد براي محبوبيت در شبكه هاي اجتماعي از پيش برنامه ريزي كنيد.

اشتراك گذاري محتواي توليد شده توسط مخاطب
شركت ها در تبليغات خود فقط به فروش محصول توجه دارند و اطلاعي ندارند از اينكه مخاطبشان از محصول راضي هست و از خريدش لذت مي برد؟ و اينكه آيا با اطمينان خاطر اين محصول را خريداري ميكند يا خير؟
البته براي ما هم شايد اين قضيه پيش آمده باشد كه هنگام اسكرول كردن دراينستگرام تبليغ با كيفتي ديده باشيم ولي نسبت به خريد آن دو دل باشيم.محتواي توليد شده توسط مخاطب يا
UGC (User-Generated Content)
در اينجا ارزش خود را نشان مي دهد.كه البته اين روش معتبر است و مي تواند به ما اطمينان خاطر بدهد.

همكاري با اينفلوئنسرها در تبليغات در اينستاگرام

اين را بدانيد با بالا بردن تعداد دنبال‎كنندگان خود، گذاشتن پست‌هاي جذاب و زيبا از زندگي روزمره و دغدغه‌هاي‌تان و …، فرصت‌هاي جديدي براي كسب درآمد از اينستاگرام براي شما فراهم مي‌شود.
كاربرهايي در اينستاگرام هستند كه از ميزان بالايي دنبال‌كننده برخوردارند و در ميان مخاطبان‌شان تاثير زيادي دارند. اينفلوئنسرهاي اينستاگرام با گذاشتن پست تبليغاتي ميان محتوا و پست‌هاي خود، درآمد خوبي را به دست مي‌آورند.
ما در چنكا فضايي ايجاد كرده ايم كه صاحبان كسب و كارها را با فناوري برتر به اينستاگرامرهاي محبوب (اينفلوئنسرها) متصل مي كند. چنكا اولين پلتفرم اينفلوئنسر ماركتينگ در ايران مي باشد كه كسب و كار ها را قادر مي سازد تا محصول خود را با محتوايي خلاقانه از طريق اينستاگرام در معرض ديد مخاطبان هدف خود قرار دهند. چنكا تنها شركت تبليغاتي در ايران است كه توسط اينستاگرام تاييد شده است.

استفاده از تمام امكانات براي تبليغات در اينستاگرام

اينستاگرام همواره در حال تغيير و بهبود است و روز به روز داراي قابليت هاي جديدي مي شودكه البته مي تواند در فروش ما موثر باشد.. اما نكته مهم اين است كه با توجه به محبوبيت و تعداد كاربران فراوان اين شبكه اميدوار ميشويم كه مخاطبان زيادي از پست ما ديدن مي كنند كه مي تواند موثر واقع شود.همچنين بايد تلاش خود را كرده تا نتيجه اي رضايتمند بگيريم از جمله اينكه :
مشاركت در صفحه خود را به وفاداري به نام تجاري تبديل كنيد. مي توانيد اين كار را با تشويق دنبال كنندگان فعال و يا سفيران نام تجاري خود انجام دهيد.
پيش نمايشي از محصولات جديد و رويداد هاي آينده را در صفحه خود قرار دهيد.
براي تشويق به مشاركت و ترويج نام تجاري، پيشنهادات ويژه و مسابقاتي ترتيب دهيد.

چه كنيم مشتريان به خريد ترغيب شوند و از ما راضي باشند؟

آغاز كردن مكالمه با مشتريان يكي از جلوه هاي با ارزش بازاريابي شبكه هاي اجتماعي است و قابليت اينستگرام دايركت بدين منظور مورد استفاده قرار مي گيرد.
اينستاگرام مخاطبان شما را به ارسال سوالات خدمات مشتريان و يا پرسش هائي در ارتباط با محصولات تشويق مي كند كه در نهايت با دريافت پاسخ بصري از جانب شما دنبال مي شود.
مي توانيد تصاوير “تشكر از خريد شما” براي مشترياني كه خريد كرده اند ، بفرستيد.
مي توانيد كوپن، نظرسنجي و موارد ديگر را براي دنبال كنندگان ويژه خود بفرستيد.
منبع: لك لك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.