اينفلوئنسرهاي اينستاگرام _ قسمت اول

۱۶ بازديد

واينرها يا كمدين ها

اينفلوئنسرها همان افرادي هستند كه در شبكه هاي اجتماعي مخاطبان زيادي دارند آنها داراي اعتبار بالايي بين اعضا هستند و پيروان آن‌ها نيز او را تأييد و هر موضوع يا رويدادي كه او به اشتراك بگذارد، آن‌ها نيز آن‌ را به اشتراك مي‌گذارند و به همين ترتيب آن موضوع (خبر يا تبليغ) در بيشتر شبكه‌ هاي اجتماعي گسترش مي‌يابد.
اينفلوئنسر ها يا رهبران خرد آنلاين به دو دسته كلي تقسيم ميشوند:
۱-آنها مي‌توانند از افراد مشهور و سرشناس جامعه اعم از بازيگران، بازيكنان فوتبال، مجريان و … باشند.
۲-يا آن دسته از افراد معمولي و چهره‌هاي نيمه سرشناسي كه مردم آن ها را بواسطه كار خاصي كه انجام دادن مي‌شناسند، باشند. البته در اين متن به توضيحاتي در مورد گروه دوم مي پردازيم وسراغ معرفي شاخ هاي مجازي يا همون اينفلوئنسر هاي غير رسمي مي رويم.

شاخ هاي مجازي

اين عبارت يك صفت نوپا بوده كه اين روزها بر سر زبان بسياري از جوانان و به ويژه علاقمندان به اپليكيشن اينستاگرام افتاده است.در ايران بعضي از افراد كه تعداد فالوور هايشان به طور چشمگيري افزايش يافته و لايك خورهاي بسيار بالايي دارند و بتوانند توجه عده زيادي از مردم را جلب كننداصطلاحا به آنها شاخ مجازي گفته مي‌شود! شاخ هاي مجازي انواع مختلفي دارند : واينرها يا همان كمدين ها ،لاكچري ها و خارج از قواعدها مي توانند سه دسته مختلف از اينفلوئنسرهاي اينستاگرامي باشند.
در اين متن بيشتر در مورد واينرها يا كمدين ها توضيحاتي را خدمت شما عرض ميكنم.

شايد براي شما پيش آمده باشد كه موبايل خود را روشن كنيد و به اينستاگرام برويد و ناگهان متوجه شويد چند ساعت بدون آنكه خودتان متوجه شويد در اينستاگرام مشغول ديدن كليپ كه توسط اشخاص مختلف ساخته شده است بوده ايد. برخي افراد در صفحات مجازي لباس‌هاي متفاوتي مي‌پوشند،كارهاي متفاوتي را انجام مي‌دهند،اداي انسان‌هاي معروف را در مي‌آورند و در كنار اينكه هزاران نفر را مي‌خنداند،هم معروف مي‌شوند،هم‌پول به دست مي‌آورند؛به اين افراد كمدين مجازي يا «واينر» مي‌گويند.اينها كساني هستند كه طنز مجازي را به وجود آورده‌اند.دابسمش نيز در ايران به نرم‌افزاري محبوب تبديل شده و پيج اختصاصي داب اسمش فارسي در اينستاگرم بيش از سيصد هزار دنبال كننده دارد.
كاربران اين نرم‌افزار قادر خواهند بود بر روي قطعات صوتي نظير بخشهايي از آهنگ يا فيلم مورد علاقه اشان يا نقل قولهاي معروف، لب بزنند و با فيلمبرداري از خودشان، نوانما بسازند. همچنين كاربران مي‌توانند نوانماهاي كه خود ساخته‌اند را در ايننترنت به اشتراك بگذارند يا به آنها جلوه‌هاي نوشتاري و فيلترهاي رنگي اضافه كنند.

اينستاگرام، پديده‌ي جديدتر شبكه‌هاي اجتماعي، داراي محبوبيتي فوق تصور است. برخي تحليلگران معتقدند اينستاگرام ارزشي بالغ بر ۳۷ ميليارد دلار دارد. حال به نظر شما پر طرفدار‌ترين كاربران اينستاگرام چه كساني هستند؟
البته تعدادشان روز به روز بيشتر مي‌شود. همان‌ها كه تعداد فالوئرهاي‌شان در اينستاگرام آنقدر بالا مي‌رود كه آدم باورش نمي‌شود اين صفحه متعلق به يك فرد كاملاً عادي است. اين درحالي است كه يك عكاس يا هنرمند معروف خيلي كمتر از اين افراد كاملاً عادي فالوئر دارد. حتي تعداد فالوئرهاي بازيگران سينما هم گاهي به گرد پاي فالوئرهاي اين آدم‌هاي خيلي عادي نمي‌رسد.
در ليست زير آدرس برخي از واينرهاي معروف اينستاگرام را ذكر مي كنيم.
مبين:شايد او را بتوان معروف‌ترين«كمدين اينستاگرامي»ايران دانست،به گفته يكي ديگر از واينرها،او متولد سال ۱۳۷۴يا۱۳۷۵است.د رمدت حضور يك سال در اينستاگرام ۸۷۶هزار دنبال كننده دارد.در بيشتر كليپ‌ها او اداي دختران ايراني را درمي‌آوردو با تكيه كلام جيگرت درآد معروف شده است ،مبين در كانال تلگرام خود به اندازه اينستاگرام دنبال كننده ندارد.البته همسر مبين (پارميدا) نيز در بعضي از كليپ ها با او همكاري مي كند.
آدرس اينستاگرام مبين
https://www.instagram.com/md__mobin

 

آدرس اينستاگرام پارميدا
https://www.instagram.com/parmidamamaghanii

 

عرفان عليرضايي:عرفان متولد سال ۱۳۶۵است و از محبوب‌ترين كمدين‌هاي مجازي ايران،اما او«استندآپ كمدي»هم دارد.در اينستاگرام ۶۳۰هزار دنبال كننده دارد.البته تعداد دنبال كننده‌هاي او در تلگرام حدود ۱۶۰هزار نفر است. عرفان عليرضايي با سري بدون مو چهره اش شناخته شده است.
آدرس اينستاگرام عرفان:
‌ https://www.instagram.com/erfanalirezai

محمد امين كريم پور جوان طنز پرداز كه اگر كاربر اينستاگرام باشيد حتما بايد ويديو هاي جالب و طنزش را كه با موضوعات مختلف را ميسازد ديده باشيد متولد ۷ مرداد ماه ۱۳۷۳ در تهران است و ۲۳ سال سن دارد.
وي از ابتدا به همراه چند تن از دوستانش اقدام به ساخت ويديوهايي كوتاه و طنز يك دقيقه اي ميكرد و آنها را در صفحه اينستاگرام خود منتشر ميكرد . چيزي طول نكشيد كه طرفدران بسيار زيادي را پيدا كرد به طوري كه حال حدود يك ميليون فالور دارد.
آدرس اينستاگرام محمد امين كريمپور: https://www.instagram.com/mohamadaminkarimpor

ايز محسن يا همان محسن ايزي جواني كه كليپ هاي دابسمشش در شبكه هاي مجازي به خصوص اينستاگرام بازديد هاي چند صد هزار تايي ميخورد با ورودشبكه هاي مجازي به خصوص تلگرام و اينستاگرام چهره هاي زيادي توانستد با ساختن كليپ هاي دابسمش راه صد ساله معروفيت را يك شبه طي نماييند ايز محسن يا محسن ايزي هم يكي از اين افراد است محسن با دابسمش هاي فوتبالي معروف شده است و۱۰۷ پست اينستاگرامي محسن ايز بيش از ۲۰۰ هزار بازديد و هزاران كامنت خورده است.
وي همچنين با بسياري از برندهاي معتبر و قوي براي تبليغات قرارداد همكاري دارد.
آدرس اينستاگرام محسن ايزي:
https://www.instagram.com/iz.mohsen
سهيل مستجابيان در ارديبهشت سال ۶۱ در شيراز به دنيا آمد. سهيل را با ويدئو‌هاي بسيار جذابش كه در شبكه‌هاي اجتماعي مدام دست به دست مي‌شود مي‌توان شناخت.سهيل از ۲۰ سال پيش تئاتر كار مي كرده و چندين جايزه نيز در اين زمينه گرفته است او خيلي با صورت خودآشناست و با تك تك ماهيچه هاي صورتش مي تواند در چهره اش تغييرات بامزه ايجاد كند كه البته ميتواند به واسطه تمرينات تئاترش باشد.
آدرس اينستاگرام سهيل:
https://www.instagram.com/itsoheil

فرشيد كله گنده، يكي از سلبريتي هاي اينستاگرامي است كه بيش از ۹۰هزار فالوور در اينستاگرام داشته و دستي در پست هاي طنز عامه پسند و خلاقيت در ايجاد عكس هاي فان و ويدئوهاي طنز دارد. فرشيد با تاسيس استوديو كلاكت به توليد ويديوهاي تبليغاتي نيز مي پردازد و با برندهاي بزرگي همكاري نموده است.
آدرس اينستاگرام فرشيد:
‌ https://www.instagram.com/bighead_farshid

علي عباسي:او ۲۵سال دارد.مدرك تحصيلي‌اش ليسانس حسابداري است و براي چند وقتي است كه بيكار شده و د راينستاگرام بيش از ۲۶۰هزاردنبال كننده دارد.
تعداد عضوهاي كانال تلگرام او هم ۳۰هزار نفر است.علي از دوران دبستان نقطه توجه طنز ميان دوستانش بوده است.
پوريا:پوريا محمدي نصرآبادي دانشجوي رشته مديريت بازارگاني در دانشگاه اسلامشهر است.متولد سال ۱۳۷۲ و طلافروش است.پوريا از يك سال پيش در صفحه مجازي ۳۶۵هزار دنبال كننده دارد.كانال تلگرام او با علي مشترك است.
ميلاد:ميلاد قاسمي خواه هم يكي ديگر از واينرهاي معروف است.او حدود ۳۰۰هزار دنبال كننده در اينستاگرام دارد.همچنين كانال تلگرام او هم حدود ۸۰هزار عضو دارد.معمولا موضوعات فرهنگي سوژه ويدئوهايي است كه او هم حدود ۴۵۹۰۰نفر است.
ميثم:ميثم هم از واينرهاي ايراني است.او۱۶۶هزار دنبال كننده در اينستاگرام دارد و در بسياري از كليپ‌ها،شخصيت دختر را بازي مي‌كند.
در حوزه توليد ويديو واينرهاي بسياري مي باشند كه از حوصله اين مطلب خارج مي باشند .مانند شيخ حسين كه در خندوانه نيز حاضر شده بود يا استندآپ كمپين هاي برنامه خندوانه يا پوري تي جي ، مهردادو ….

منبع: https://goo.gl/84qYNG

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.