۶ روش موثر درمان بيماري هموروئيد

۳۵ بازديد

۶ روش موثر درمان بيماري هموروئيد

بواسير متورم شدن سياهرگ ها در كانال مقعد (بواسير داخلي) و يا خارج از آن بر روي دريچه مقعدي (بواسير خارجي) است. درد شديد، خونريزي، سوزش و خارش  مقعد و از همه مهمتر لمس توده هاي گوشتي خارج شده از مقعد از علائم اين بيماري هستند. روشهاي درماني متعددي براي اين عارضه وجود دارد، اما تنها روش قطعي براي درمان، از بين بردن اين توده در كنار رعايت نكاتي براي پيشگيري از عود مكرر اين عارضه است. پس با ما همراه شويد تا شما را با اين روش ها  آشنا كنيم:

درمان سريع بواسير با ليزر

بهترين و نيز سريع ترين روش ممكن كه تا به امروز شناخته شده است؛ درمان اين بيماري با ليزر است. ليزر سريع؛ سرپايي و قطعي بيماري را رفع ميكند. پروسه درمان سريع بواسير خارجي با ليزر، شامل برش بافت يا زائده ايجاد شده با استفاده از اشعه و بدون دخالت چاقوي جراحي است‌.

 ليزر در مطب پزشك و در كمتر از يك ساعت بيماري را رفع ميكند. به گونه اي كه بيمار نه تنها درد و خونريزي تجربه نكرده بلكه نيازي به تحمل عوارض تزريق داروي بيهوشي نيز نخواهد داشت.

چون اين درمان سرپايي انجام شده، بنابراين نيازي به پرداخت هزينه هاي گزاف بستري در بيمارستان نخواهد بود و بيمار ميتواند با هزينه و دردسري كمتر از شر اين عارضه خلاص شود.

پزشكان متخصص و حاذق كلينيك نوين براي درمان قطعي بواسير به گونه اي كه امكان بازگشت اين بيماري به حداقل ممكن برسد، اين روش درمان را به بيماران پيشنهاد مي كنند.

مزيت ليزر درماني

اين درمان عوارضي به همراه ندارد اما از مزيت هاي آن مي توانيم به اين موارد اشاره كنيم :

  • بدون درد
  • بدون خونريزي
  • سرپايي و سريع
  • هزينه مناسب
  • بدون خطر و درمان قطعي
  • بدون آسيب و عوارضي نظير بي اختياري يا عفونت
  • مناسب براي انواع بواسير
  • دوره نقاهت كوتاه

درمان با رابربند يا كش لاستيكي

۶ روش موثر درمان بيماري هموروئيد

منظور از اين درمان از بين بردن بواسير توسط كش پلاستيكي است. عملكرد اين درمان به اين صورت است كه توسط وسيله اي مخصوص كش بر پايه هموروئيد بسته خواهد شد. در نتيجه آن، گردش خون در بافت قطع شده و در طي چند روز خشك شده و از مقعد خارج ميشود.

اين درمان سرپايي است. اما همان طور كه ظاهر قضيه نيز مشخص است، به شدت دردناك بوده و بيماران بعد از بسته شدن كش تا دفع آن معمولا درد شديدي را احساس مي كنند. ضمن آنكه همراه با افتادن زائده بيمار دچار خونريزي نيز خواهد شد.

ادامه در صراط نيوز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.