مركز ليزر بواسير يا هموروئيد در تهران، كلينيكها و بيمارستان هاي دولتي

۸۴ بازديد

مركز ليزر بواسير يا هموروئيد در تهران، كلينيكها و بيمارستان هاي دولتي

بواسير يا هموروئيد Hemorrhoid به التهاب و متورم شدن سياهرگ هاي اطراف ماهيچه هاي مقعدي گفته مي شود كه بر اثر دلايل مختلفي مثل يبوست، فشار و زور زدن هنگام دفع، بارداري و … به وجود مي آيد. البته بخش بزرگي از دليل به وجود آمدن اين بيماري در افراد رژيم هاي غذايي نادرست و عدم مصرف فيبر و مايعات كافي مي باشد.

 

 

بواسير در دو نوع داخلي و خارجي ايجاد ميشود. نوع داخلي آن به همراه علائمي مثل خونريزي و درد و سوزش هنگام دفع است و بواسير خارجي هم اين علائم را دارد، با اين تفاوت كه زائده اي گوشتي مانند از مقعد بيرون مي زند كه با دست هم جا نمي رود و نياز به درمان هاي جدي تري مثل ليزر درماني و يا جراحي دارد. 

اما براي بسياري از بيماران و افرادي كه نياز به درمان جدي تر براي اين بيماري دارند ممكن است اين سوال پيش بيايد كه براي درمان بواسير كجا بايد بروم؟ و يا اينكه مراكز ليزر بواسير در تهران كجاست؟؟؟ 

به همين جهت در ادامه به معرفي كلينيك معتبر و تخصصي در اين زمينه و همچنين بيمارستان هاي دولتي كه عمل هموروئيد با ليزر را به صورت سرپايي انجام ميدهند، مي پردازيم:

كلينيك نوين 

كلينيك نوين يكي از بهترين كلينيك هاي تخصصي در شهر تهران است كه با استفاده از جديد ترين دستگاه هاي پزشكي و با كمك گرفتن از تكنيك مدرن ليزر به درمان انواع بيماري هاي ناحيه مقعد مي پردازد. اين كلينيك شامل مجموعه اي گسترده از پزشكان زبده و كارآزموده بوده كه همگي متخصصاني با تجربه كافي در اين زمينه هستند. همچنين پرسنل اين مركز از بهترين ها انتخاب شده اند تا بتوانند خدمات كافي را به بيماران عرضه نمايند. اين كلينيك قادر است انواع بيماري هاي دردناك مقعدي شامل بواسير(هموروئيد)، شقاق، كيست مويي و فيستول را با استفاده از بهترين دستگاه هاي روز دنيا و بدون احساس درد و يا خونريزي، سرپايي درمان نمايد. اين مركز سعي نموده ضمن فراهم آوردن امكانات روز دنيا، محيطي آرامش بخش و استرليزه را در اختيار مشتريان خود قرار دهد تا بتوانند بيماري خود را در محيطي سرشار از آرامش درمان نمايند. يكي از ويژگي هاي درماني اين مركز نوبت دهي سريع و نيز درمان سرپايي مي باشد كه موجب مي شود، بيماران زمان بسيار كمتري را صرف درمان خود نمايند.

مزاياي درمان بواسير در كلينيك نوين 

رعايت كامل تمام موارد بهداشتي و استفاده از وسايل اختصاصي براي هر مراجعه كننده استفاده از بهترين و جديدترين دستگاه هاي ليزر موجود  محيط و فضاي آرام و بدون تنش و استرس  ارتباط با بيمار بعد از عمل  دستياران خانم براي بيماران خانم حساس به اين موضوع 

امروزه بيماري هاي مقعدي در كمترين زمان ممكن و با استفاده از ليزر درمان مي شوند، اما توجه داشته باشيد، هنوز هم براي نتيجه گيري دلخواه از درمان، تخصص پزشك و مهارت او در اين درمان حرف اول را مي زند. پس به شما پيشنهاد مي كنيم،  درمان بيماري خود را به متخصصان كلينيك نوين  بسپاريد و شاهد نتيجه گيري سريع و قطعي درمان بيماري خود باشيد. براي تماس با مركز ما و دريافت مشاوره با شماره هاي زير تماس حاصل نماييد:

۰۲۱-۸۸۸۷۱۰۴۷ و ۰۹۱۹۷۷۱۵۵۲۸

اما ممكن است برخي بيماران بنا بر دلايلي مثل هزينه ليزر بواسير در كلينيك ها و … تمايل به انجام اين عمل در بيمارستان داشته باشند كه در اينجا دو بيمارستان ميلاد و بيمارستان ابن سينا را به شما پيشنهاد مي كنيم كه در هر دو بيمارستان جراحان حرفه اي و ماهر كولوركتال، مناسب ترين روش ها را براي درمان شما به كار مي گيرند با اين تفاوت كه امكانات و مزاياي درمان در كلينيك نوين با بيمارستان هاي دولتي قابل قياس نيست و ممكن است عمل شما به صورت سرپايي انجام نشودو نياز به بيهوشي باشد همينطور بعد از عمل در بيمارستان شايد لازم باشد بستري شويد و موارد ديگري كه بهتر است قبل از هر اقدامي همه اينها در نظر گرفته شود تا بعداً باعث پشيماني شما نشود. 

در مورد هزينه عمل بواسير يا هموروئيد هم قبلاً به آن پرداخته ايم كه اگر نگران هزينه هاي درمان هستيد و براي صرفه جويي در هزينه ها و از لحاظ اقتصادي بيمارستان هاي دولتي را انتخاب مي كنيد بايد بدانيد كه هزينه ليزر در كلينيك هاي تخصصي و با بهترين امكانات و مزايا تفاوت چنداني با بيمارستانهاي دولتي ندارد و با توجه به مزاياي ليزر و معايب بستري شدن در بيمارستان حتي مي توان گفت ليزر هموروئيد در كلينيك تخصصي مقرون به صرفه تر هم مي باشد.

 

 

  • در اين كلينيك بعد از ليزر و عمل بيمار به حال خود رها نمي شود و مدتي در ريكاوري مي ماند تا بعد از اينكه اثر داروي بيهوشي از بين رفت مرخص شود. البته كليه اقدامات در يك روز انجام خواهد شد و نيازي به بستري شدن نمي باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.