درباره شركت بازاريابي شبكه اي نيك پوشان رادين

۳۶ بازديد

درباره شركت بازاريابي شبكه اي نيك پوشان رادين

شركت بازاريابي شبكه اي،  مجموعه اي است كه برمبناي دانش و آگاهي كه با بهره گيري از توسعه شبكه فروش خود، اقدام به راه اندازي سيستم فروش چند سطحي نموده است. اين شركت از بهمن ماه سال 1392 اقدام به راه اندازي سيستم بازاريابي شبكه اي خود كرده و پس از اخذ مجوز بازاريابي شبكه اي از وزارت صنعت و معدن و بازرگاني در آبان ماه سال 1393 آغاز به كار نمود. هدف اصلي اين مؤسسه از ورود به سيستم بازاريابي شبكه اي، ارج نهادن به ارزش كاري مشاوران فروش خود بود تا قدر زحمات آنها به عنوان متوليان و همراهان شركت علاوه بر فروش مستقيم، به شكل غير مستقيم نيز مورد توجه قرار گيرد و به اين طريق علاوه بر فروش و سود آوري براي بازاريابان و شركت، اهداف كلان آن در راستاي ارتقاي شرايط كشور در حوزه مد و لباس نيز محقق گردد.

درباره شركت بازاريابي شبكه اي نيك پوشان رادين

شركت بازاريابي شبكه اي ،  مجموعه اي است كه برمبناي دانش و آگاهي كه با بهره گيري از توسعه شبكه فروش خود، اقدام به راه اندازي سيستم فروش چند سطحي نموده است. اين شركت از بهمن ماه سال 1392 اقدام به راه اندازي سيستم بازاريابي شبكه اي خود كرده و پس از اخذ مجوز بازاريابي شبكه اي از وزارت صنعت و معدن و بازرگاني در آبان ماه سال 1393 آغاز به كار نمود. هدف اصلي اين مؤسسه از ورود به سيستم بازاريابي شبكه اي، ارج نهادن به ارزش كاري مشاوران فروش خود بود تا قدر زحمات آنها به عنوان متوليان و همراهان شركت علاوه بر فروش مستقيم، به شكل غير مستقيم نيز مورد توجه قرار گيرد و به اين طريق علاوه بر فروش و سود آوري براي بازاريابان و شركت، اهداف كلان آن در راستاي ارتقاي شرايط كشور در حوزه مد و لباس نيز محقق گردد.


 



آنچه شركت نيك پوشان رادين را از ساير شركت هاي فعال متمايز مي كند را مي توان موارد زير بر شمرد:
1- در اختيار داشتن سال ها تجربه كاري در حوزه مد و لباس كشور: رادين با در اختيار داشتن مجموعه اي كامل اعم از آتليه عكاسي و مؤسسه هنري سال ها در حوزه مد و لباس كشور فعاليت داشته است.
2- دانش بنيان بودن و مديريتي دانش محور: شركت بازاريابي شبكه اي نيك پوشان رادين پس از مطالعه فراوان بازار در حوزه مد و لباس تشكيل شده است. مديران اين مجموعه همواره به دنبال ايده هاي جديد و نو در راستاي اعتلاي بازار داخلي كشور در اين حوزه هستند.
3-  در اختيار داشتن كالاي مصرفي و پر تقاضا: پوشاك بي شك يكي از مصرفي ترين كالا ها در سبر خريد خانواده است. داشتن كالاي مصرفي در سيستم بازاريابي شبكه اي قدرتي را در اختيار بازاريابان آن قرار مي دهد تا بتوانند جامعه وسيعي از مخاطبان در دسترس داشته باشند.
4- دانش و آگاهي كافي از توليدات داخلي و اهداف كلان آن: رادين با توجه به سابقه قابل توجه خود در اين عرصه ارتباطات گسترده اي با دست اندر كاران اين حوزه دارد كه در نتيجه آن انتخاب محصولاتي با طراحي خاص و كيفيت مطلوب توليدي است كه مي تواند توجه مخاطبان را به خود جلب كند. 

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.